ENESEARMASTUS #OnlyPositiveVibes

Ma kuulen nii tihti neid lauseid, "mis sa oled oma elus muutnud? Kuidas sa oled nüüd nii õnnelik?
Kuidas sa suudad alati naeratada? Mulle nii meeldib see praegune õnnelik sina. "

Olla õnnelik ei ole saladus, igaüks võib õnnelik olla. Siin ei ole mingit maagiat, ma olen lihtsalt hakkanud end armastama. Keskendun vaid asjadele, mis mind naeratama panevad ja motiveerivad. Mulle ei ole enam palju sõpru, sest nüüd on mul ainult tõelised sõbrad. Inimesed, keda saan päriselt uhkusega sõpradeks kutsuda. Inimesed, kellele saab toetuda ja kes saavad minule toetuda.
Kui ma ei meeldi kellegile või inimestel on probleem sellega kes olen. Mind ei huvita enam. Ma ei keskendu selle, et kuskil on keegi keda ma häirin. Keskendun sellele, et mul on pere ja sõbrad kes hoolivad ja armastavad. Minu õnn ei tule mu ümbert, see tuleb mu seest. Mul ei ole vaja suurt seltskonda, ägedaid pidusid ja seda populaarsust mida kõik nii räigelt ihkavad. Mulle meeldib olla inimestega, kes mind mõistavad ja toetavad ka siis kui on raske. Mitte inimestega, kes ronivad mu ellu sellepärast, et midagi saavutan. Kui sa võidad, siis tulevad kõik sind õnnitlema, aga kui sa kaotad siis tulevad sinu juurte ainult inimesed, kes reaalselt teavad kui palju sa selle nimel oled pingutanud. Need inimesed on need, kes motiveerivad edasi minema ja paremini tegema.
Kui sa oled koos inimestega, kes on negatiivsed ja näevad maailma must valgelt siis ongi raske kuskile jõuda. Sest neil inimestel ei ole unistusi. Sa otsutad ise kellega sa oled ja mida päevad läbi teed. Keegi ei taha olla üksinda, aga miks veeta kogu oma elu õnnetuna ja mitte midagi muuta?
Meil on kõigil õigus olla õnnelik. Mitte keegi peale sinu enda ei sa teha ega muuta sind õnnelikuks.
Me teeme ise enda valikud.
Ükski unistus ei saa teoks üle öö. See on pikk ja vaevaline protsess, aga kui sa naudid sellest igat hetke, igat kaotust, igat võitu, igat kukkumist siis sa õpid seda protsessi armastama.  It's not how many times you get knocked down that count, it's how many times you get back up.

Kui sa oskad ennast ja oma elu armastada siis armastavad teised ka sind. Selleks, et leida õnne tuleb leida ise end.

Pildiotsingu self love quotes tulemus
from: popsugar




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Insecurities

Kahepalgelised ussitajad

Hall mass aka ühiskonna ideaal