Sa tahtsid normaalsust, kuid mina see ei ole.

Kõik magamata ööd, mu hullumeelsed ideed. Kõik mu kirjutatud sõnad, mida sa ei vaevunud isegi lugema. Kõik öeldud laused, mis lihtsalt haihtusid kuna sa ei kuulanud. Kuulsid, aga ei iial ei kuulanud. Kõik mu unistused, mis olid sinu jaoks liigagi ekstreemsed, kuid minu jaoks täiesti tavalised. Sa ei toetanud, sest olid vaid sina ja su must-valge maailm. Sinu tõekspidamised, mina ei lugenud. Sa tahtsid normaalsust, kuid mina see ei ole.
Inimesed mu ümber, kes olid sinu meelsest nii kuradima totakad. Kuid mina, ma armastan igat üht neist oma veidral moel. Nad on alati olemas, kas sina olid? Sina ja su materiaalsus, ainult asjad ja esemed. Mind kunagi ei kottinud mingid asjad ja kingitused. Mind huvitab vaid su sisemine mina, su hing ja siirus. Kuid me hinged, need ei kontakteerunud kunagi. Sa ei mõistnud mind, sa ei tahtnudki mõista.
Üritasid mind nii väga muuta, enda nägemuse järgi voolida. Ma olen kangekaelne, sa tead seda. Väsitan su ära. Ütlesid, et oleme just kui sukk ja saabas, kuid pigem olid sina politseinik ja mina pätt, keda üritasid ohjas hoida. See ei toiminud, olen kangekaelne. 
You wanted basic, but I hate basic,

Nüüd oled sina purustatud ja minul on pohhui.
Ma olen liiga hullumeelne ja sina liiga tavaline.

Me vahel pole kunagi reaalseid tundeid plahvatanud, sest kaks kõva kivi pole kunagi ju head jahu jahvatanud ..

Sa ei ole halb inimene, lihtsalt mina ei ole su special someone.
I'm sorry xoxo
Pildiotsingu deep paintings black white tulemus

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Hall mass aka ühiskonna ideaal

Mindset

Ma olen vist shopaholic