Ma olen vist shopaholic



 Uhhh tead seda tunnet, kui öösel scrollid mingeid erinevaid saite vôi netipoode. Riided, mingid täielik nonsense asjad wishis vôi lihtsalt uued ideed pinterestist kodu, juuste vôi tattoode jaoks. Kôike mida näen on vaja. Pliiiz ôelge, et ma pole ainuke. Vôi äkki mul on ikkagi abi vaja? Igaljuhul kui mina öösiti unetu olen siis mul tuleb igasugu haigeid ideesid. Näed tiktokis egirli ja môtled damn aga kui ma värviks juuksed roosaks? Vôi tahaks kohe uut mööblit tellima hakkata. Ja no see denim dream on üldse saatanast- kôike tahaks. 

Ja kuna ma alles hiljuti auto soetasin siis tahks autole igast ägedaid vidinaid osta. Asju, mida mul üldse mitte vaja ei lähe😂 üks päev nägin mingit megalt sädelevat ümbrist roolile ja käigukangile. Noh mis seal parata ma ilmselgelt tellisin endale ära selle kohe...ilmselt pole just kôik praktilisem valik, aga vähemalt ilus. Vôikski neid vabandusi nimetama jääda, miks mul neid “meeletult vajalikke asju” netist vaja tellida on.

Tegelikult olengi ma vist veits shopaholic. Môtled, et lähed käid korra riidepoest läbi. “Lihtsalt vaatan” aga ilmtingimata ikkkagi ostad midagigi vôi sôbrannaga TEMALE riideid ostma minnes lôpuks ostad endale rohkem asju. 

Samas maybe on see sellepärast, et viimaselajal tunnen, et miskit on elust puudu. Tahaks teha midagi grazyt. Kolida teisse linna vôi hoopis riiki? Samas ehk oleks mingi uus hobi alustuseks natukene turvalisem valik, eriti arvestades milline seis maailmas tänu koroonale hetkel valitseb.  Damn Mul on vaja ühte korraliku seiklust😂 äkki siis ma olen piisavalt hôivatud ka, et mitte mingit crappy endale netist koju tellida ja suudakasin vahelduseks raha ka koguda 🤷🏽‍♀️


Päikselist uut nädalat!☀️


https://weheartit.com/entry/228771906

       https://weheartit.com/entry/228771906




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Insecurities

Kahepalgelised ussitajad

Hall mass aka ühiskonna ideaal